    From: "Julek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Date: Fri, 30 Apr 2004 15:24:27 +0200
    Sender: c...@r...pl@net.vaos.com.pl

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości
    news:c6t1tp$gk4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > :
    > : Dziękuję za odpowiedź!
    > : Na stronie Borlanda znalazłem licencję tylko najnowszego C++ Buildera 6.
    > : Wiem, że to zabezpieczenie jest dopiero od tej wersji, mnie właśnie
    > : interesuje wersja 5, bez tego zabezpieczenia. Więc jakbym dostał umowę
    k-s
    > : razem z produktem, to by już w 100% starczyło? I jeszcze jedno - czy po
    > : zarejestrowaniu jest możliwość odsprzedaży C++ Buildera?
    > : Pozdrawiam
    >
    > proponuje bys zadzwonil do Borland Polska, na stronie jest numer,
    Sekretarki
> [...]
    > takiej informacji.
    > Jezeli chodzi o legalnosc to (jezeli licenjca wymaga faktury z faktura
    > niemiecka) + umowa +oryginalny nosnik, z numerem i opakowaniem (gdzie tez
    > jest numer)
    > w zupelnosci powinno starczyc, ale najlepiej bedzie jak jednak zadzwonisz,
    > bo to
    > nie sa juz takie tanie sprawy te produkty, nie chcialbym Cie w blad
    > wprowadzic.
    >
    > Albo zapytaj na grupie pl.comp.lang.c, tam przebywa niejaki Pan Zbyszek z
    > Borland Polska, jego mozesz zapytac, jezeli nie chcesz dzwonic, choc

    Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź!
    I tylko jeszcze jedno pytanie, już bardziej pasujące do tej grupy:
    Znalazłem sprzedawcę, który sprzedaje ten program. Napisał, że mógłby spisać
    umowę kupna-sprzedaży, ale NIE zapłaci za to podatku dochodowego(czy jakiego
    tam). Czy nie będę miał (przynajmniej w praktyce) przez to problemów?