  • Data: 2003-03-11 21:40:57
    Temat: Re: Oprogramowanie kupione w Polsce...
    Od: Grzegorz Chwajol <grzes_BEZ_@SPA_MU_lotnisko__.net__> szukaj wiadomości tego autora

    huski <h...@p...onet.pl> wrote in
    news:Xns933BE26BECB3Dhuski@213.180.128.20:

    > Powinno byc, przeciez jak kupujesz laptop to nie po to zeby korzystac
    > z niego w domu ale w podrozy.

    Tu pewnie tak.
    W moim pytaniu troszke o inna sytuacje mi chodzi, mianowicie to podmiot
    zarejestrowany za granica kupuje w Polsce oprogramowanie.
    Czyli w druga strone - to tak jakbym ja pojechal np. do Niemiec i tam kupil
    niemieckojezycznego Widowsa. I teraz, czy sprowadzenie go i uzywanie w mojej
    polskiej firmie jest legalne czy nie?
    _Zaplacilem_ wiec dlaczego nie? Ale wlasnie - czy nie czaja sie jakies kruczki?
    Chocby przewoz przez granice...?

    Dzieki i pozdrawiam,
    Grzegorz Chwajol