  • 11. Data: 2004-04-20 18:12:38
    Temat: Re: Oprogramowanie komputerowe
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    wiadomości news:c62tja$16ig$1@news2.ipartners.pl...

    > Czy sprzedawcy jajek powinni w ich cenę wliczyć cenę patelni?

    I kuchenki. A... i kuchni. A... i mieszkania.
    To chyba już wszystko.

  • 12. Data: 2004-04-20 23:37:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maksik wrote:

    > I kuchenki. A... i kuchni. A... i mieszkania.
    > To chyba już wszystko.

    Noooo jak to? Jakąś fajną, oszczędną z dobrą robotą kobitkę też mogli by
    doliczyć.

    BP,NMSP ;->

  • 13. Data: 2004-04-21 12:32:07
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > bezsensu - a jezeli ja nie chce systemu operacyjnego? albo chce inny -
    > darmowy?

    Rece i nogi sie uginaja kiedy czytam cos podobnego. Jesli nie chcesz systemu
    operacyjnego, to ten co dostales - darmowy, likwidujesz, a jesli chcesz inny
    darmowy system, wiec go bierzesz sobie, bo z definicji jest darmowy. Proste.

    pzdr

    Piotr

  • 14. Data: 2004-04-21 13:34:33
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > Rece i nogi sie uginaja kiedy czytam cos podobnego. Jesli nie
    > chcesz systemu operacyjnego, to ten co dostales - darmowy,
    > likwidujesz,
    Ręce i nogi się uginają jak się czyta zeznanie
    z którego wynika, że nie przeczytałeś posta na który odpowiadasz.
    Jaśniej po podkreślenach?
    A "45 minut w abonamencie" też uważasz, ze jest _za_ _darmo_ ???

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2004-04-21 14:01:30
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Piotr wrote:

> [...]
    > systemu operacyjnego, to ten co dostales - darmowy, likwidujesz, a jesli
    > chcesz inny darmowy system, wiec go bierzesz sobie, bo z definicji jest

    Rece i nogi sie uginaja kiedy czytam cos podobnego. Ten co dostales,
    "darmowy" zadko kiedy jest darmowy (a na pewno nie jest darmowy Windows
    czy MacOS). Jest po prostu wliczony w cene zestawu czyli za niego
    placisz.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 16. Data: 2004-04-22 08:35:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > systemu operacyjnego, to ten co dostales - darmowy, likwidujesz, a jesli
    > chcesz inny darmowy system, wiec go bierzesz sobie, bo z definicji jest

    Niech zgadne...
    Pomyslodawcy chodzi, by palcic od kazdego komputera Panu G
    ok 100 USD Taki "Bill tax"

    Boguslaw