  • Data: 2004-03-16 23:04:47
    Temat: Re: Oprogramowanie OEM z Allegro.pl
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c37vtg$apk$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik Falkenstein napisał:
    > [..]
    >
    > Więc nie ma udzielenia licencji. I o tym właśnie mówię - jest zwykła
    > sprzedaż egzemplarza utworu z wszelkimi tego konsekwencjami określonymi
    > w prawie autorskim.

    Nie ma sprzedaży. Żeby była sprzedaż musi być umowa stwierdzająca, że
    sprzedający przenosi na nabywcę własność egzemplarza utworu. A tutej tego
    nie ma. Jest natomiast umowa z mocy któej microsoft upoważna uzytkownika
    programu do uzywania go pod pewnymi warunkami.

    > Jak szef M$ przyjedzie do mnie z tą umową, pogadamy sobie i podpiszemy
    > umowę to może to będzie umowa nienazwana.
    > Tak to jest wydrukowany stek pobożnych życzeń szefów M$ i nic więcej.

    Wydaje mi się, że nie mamy o czym rozmawiać.
    Z tego co widzę, sprowadzanie dyskusji z Panem na płaszczyzne teorii prawa
    cywilnego mija się z celem. Trudno bowiem jest dyskutowac o prawie z osobą,
    która nie rozumie na czym polega zasada swobody umów w prawie cywilnym i nie
    zna pojęcia umowy nienazwanej.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant