  • Data: 2004-03-16 23:16:53
    Temat: Re: Oprogramowanie OEM z Allegro.pl
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Mar 2004, Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ A ja zwracam ponownie uwagę, że "umowa licencyjna microsoft" nie jest umową
    >+ licencyjna w rozumieniu polskiego prawa lecz umową o używanie programu
    >+ komputerowego. Jak napisałem już wyżej o tym z jaką umowa many do czynienia
    >+ decydują jej postanowienia a nie nazwa.

    Przypomnę iż ta koncepcja była kilka razy, przynajmniej do
    wybranych postanowień umowy (OEM konkretnie).
    Sprawa "niekarności" naruszenia takiej umowy również (co oczywiście
    ścigania *cywilnego* nie wyklucza - czy policja ma prawo wystepować
    "w akcji" jako strona jeśli nie ma naruszenia przepisów karnych ?)
    Myślę że Athmos dobrze podsumował pytania pojawiające się
    przy takim stanowisku :) - podejmiesz się skomentowania ich ?

    pozdrowienia, Gotfryd