  • Data: 2017-07-20 20:16:13
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-20 o 18:22, Shrek pisze:

    > Więc panował nad sobą czy nie?

    Moim zdaniem tym razem nie zapanował, bo już jest u kresu wytrzymałości.
    Był z nim wywiad w tv. Twierdzi, że zawsze jakoś te napaści, nabijanie
    się z niego, wyzywanie od kaczek i inne robione mu świństwa jakoś
    przetrzymywał. Teraz już był tak zdenerwowany, że nie wytrzymał i wybuchnął.

    Podobała mi się wypowiedź w Sejmie premier Szydło jakoś tak: czy
    chcielibyście, żeby bogatsi wygrywali sprawy, bo ich stać na drogiego
    adwokata, a was na adwokata nie stać, na przekupienie sędziego nie stać.
    Nie dosłownie, ale tym trafiła w moje serce.

    --
    animka