  • Data: 2012-07-02 19:26:06
    Temat: Re: Opóźnienie zwrotu pobrania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Jul 2012, to wrote:

    > begin Przemysław Adam Śmiejek

    [...]
    > Widzę, że jak na nauczyciela przystało po raz kolejny popisujesz się
    > wybitną inteligencją...

    Prawdę powiedziawszy, to na oślep nie wykluczałbym możliwości
    że taki zapis jest gdzieś na liście klauzul zabronionych albo
    w innym podobnym miejscu.
    Jeszcze się okaże, że ustawodawca (i powołowany do tego organ
    sądowy) potrafią zadziwić - i co wtedy? ;)

    Rzecz jasna, "logicznie rzecz biorąc" nie widać powodu
    dla którego UPS miałby czuć się zobowiązany do "odsetkowania"
    za "pieniądze w drodze" (przecież to są fizyczne pieniądze,
    w sumie depozyt, więc nie zdziwiłbym się jakby kazali sobie
    płacić za przechowywanie :P)

    Do Przemka: jak chcesz, to przejrzyj:
    http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolony
    ch2.php

    Na mój gust takiej klauzuli tam nie ma, "513" zawiera inny
    ważniejszy "hak" (zwrot dopiero po znalezieniu innego klienta
    *oraz* bez odsetek, a to co innego niż bezodsetkowy, "rozsądny"
    czas na zwrot)

    [...ciągle do PAŚ...]
    Twoja teza o "obracaniu pieniędzmi klientów" nie jest wcale
    oczywista, na dzień dobry spytam, czy umowa im na to pozwala,
    albo inaczej: gdzie dowód że tak robią?

    pzdr, Gotfryd