  • Data: 2012-07-02 19:24:10
    Temat: Re: Opóźnienie zwrotu pobrania
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UPS obraca 7 dni roboczych (więc 9 dni kalendarzowych) pieniędzmi
    > klientów. Biorąc pod uwagę, że pobrania mogą być naprawdę duże, a liczba
    > klientów też nie jest pomijalna, to UPS dostaje naprawdę spory kredyt
    > bez oprocentowania, a jeszcze za usługę pobrania liczą sobie prawie 8zł.

    Jak kiedyś rozmawiałem z pewną kobietką, która pracuje w dziale
    finansowym firmy niefinansowej, to dowiedziałem się, że jej firma obraca
    kwotami rzędu kilkudziesięciu - kilkuset mln złotych, tj. ma takie kwoty
    do przekazania jako pośrednik. Podobno tej firmie banki same proponują
    jednodniowe nocne lub weekendowe lokaty, których oprocentowanie, ok. 1
    roku temu, wynosiło ok. 13 czy 17%. Ile to było dokładnie to nie
    pamiętam, ale wtedy ja na koncie oszczędnościowym miałem ok. 4%.
    Stąd łatwo się domyślić dlaczego duże firmy lubią przetrzymywać pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek