    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opóźnienie 4 kwartałów
    Date: Wed, 8 Mar 2017 18:14:11 +0100

    W dniu 2017-03-05 o 13:00, Andrzej W pisze:
    > Art. 10a. 1. Na wniosek kredytobiorcy, który od dnia 1 stycznia 1998 r.
    > lub od każdego kwartału następującego po I kwartale 1998 r., lecz nie
    > później niż od dnia 1 stycznia 2006 r., dokonywał przez 20 lat
    > systematycznej i terminowej spłaty kredytu, w wysokości wynikającej z
    > art. 7 i 8, bank umarza w ciężar budżetu państwa pozostałe zadłużenie z
    > tytułu skapitalizowanych odsetek oraz z tytułu przejściowego wykupu
    > odsetek od kredytu, z zastrzeżeniem ust. 2.
    >
    > 2. Warunek dokonywania przez kredytobiorcę systematycznej i terminowej
> [...]

    To jest moja interpretacja, którą napisałem abyś nie narzekał na brak
    odzewu.

    W Ustawie stoi napisane, opóźnienie dotyczyć będzie a nie opóźnienia
    dotyczyć będą.
    Wiec należało by to traktować jako jeden okres.
    Ponieważ każda wpłata zasila najpierw najstarsze zobowiązanie, jeśli nie
    miałeś zaległości większej niż 1 rok w spłacie mogło by się wydawać, że
    będzie OK.
    Z drugiej strony, cholera wie.

    Tu jest jakieś ogólne wyjaśnienie PKO z którego wynika, że będą w
    związku z Art. 10a. mieli dużo roboty.

    http://www.smuniversitas.pl/backend/uploads/Spata_no
    rmatywu_do_31.12_.2017_r_.-_zasady_1.pdf

    Może udaj się do PKO?