    From: Tomasz <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OpóĽniony lot Swiss - odszkodowanie ?
    Date: Mon, 17 Oct 2005 08:41:56 +0200

    cch wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie
    > Leciałem Swiss-em z WAW do JFK
    >
    > Wylot z WAW do Zurichu 9,40 - przylot 11,40 z Zurichu wylot 13,00 pzylot do
    > JFK 15,45
    > Już o 9,00 było wiadomo ze samolot do Zuruchu bedzie opózniony około 1 h . W
    > biurze Swissu zapewniano mnie że mimo to to powinem zd?życ na mój lot JFK
    > W końcu wylot z Warszawy nast?pił 0 10,50 i o 12 ,50 przylot do Zurichu
    > zdażyłem przej?ć na termianal sk?d odlatywał mój samolot o 13,00
    > .Oczywi?cie nie zostałem wpuszczomy na pokład
> [...]

    Wg mnie powinienes pojsc do sadu z tym. Musisz okreslic ile ciebie
    kosztowala taka podroz, ze miales ustawionych kontrahentow itp.
    Udowodnisz wtedy ze straciles na przyklad 3000$ przez zmiane planow.
    Swiss przykladowo zgodza sie na polowe i wychodzisz na plusie 1500$ +
    zwrot kosztow przelotu.
    Kiedys tak wlasnie Zydzi robili w Polsce z pociagami. Jak sie spoznil o
    okolo 15 minut zadali zadoscuczynienia. I po jakims czasie pociagi
    chodzily jak w zegarku, co do minuty.
    Mozecie sie ze mna nie zgadzac, ale jak pomysle co linie lotnicze
    wyprawiaja z czlowieka, to tylko takie cos mi przychodzi do glowy.
    Niedawno slyszalem ze LOT zamiast samolotow podstawia autobusy, zamiast
    samolotow na trasach krajowych i mowi ze im sie to nie oplaca. W takim
    razie pytanie - po co wogole wystawiali ten lot jak im sie nie oplaca?

    Pozdrawiam
    Tomasz