  • 1. Data: 2005-07-04 19:11:28
    Temat: Opłaty notarialne - Jakie???
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    kupujemy z nazeczona dom za kwote 143000 zl, notariusz wyliczyl ze
    wszystkich oplat bedzie ok 7000 zl - ale dzis powiedzial ze to bedzie
    kosztowac ok 9000 zl bo nie jestesmy malzenstwem i kupujace sa dwie
    oddzielne osoby, czy ma racje??? czy mam szukac innego notariusz???

    pozdraiwamy

    Pawel i Monika

  • 2. Data: 2005-07-04 19:34:28
    Temat: Re: Opłaty notarialne - Jakie???
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > oddzielne osoby, czy ma racje??? czy mam szukac innego notariusz???

    A po kij ... slub cywilny kosztuje taniej. Idzcie do USC, wezcie slub i
    tyle. A potem jak sie wam sposoba to zrobicie kino w postaci przyjecia
    po slubie koscielnym.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-05 09:01:09
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Pawel Zaniuk "atri"" <a...@N...onet.xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztowac ok 9000 zl bo nie jestesmy malzenstwem i kupujace sa dwie
    > oddzielne osoby, czy ma racje??? czy mam szukac innego notariusz???

    Ceny notariuszy to tylko ceny maksymalne. Zawsze mozna negocjowac - to dziadostwo
    prawnicze (chodzi o korporacje) na cale
    szczescie sa co raz mniej solidarne.

    A.

  • 4. Data: 2005-07-05 13:54:38
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Pawel Zaniuk "atri" napisał(a), dnia 04-07-05 21:11 co następuje:

    > kupujemy z nazeczona dom za kwote 143000 zl, notariusz wyliczyl ze
    > wszystkich oplat bedzie ok 7000 zl -
    no i dobrze powiedział :)

    > ale dzis powiedzial ze to bedzie
    > kosztowac ok 9000 zl bo nie jestesmy malzenstwem i kupujace sa dwie
    > oddzielne osoby,
    a czy przypadkiem nie bierzecie kredytu, który zabezpieczacie hipoteką ?
    Za ustanowienie hipoteki w akcie notariusz pobiera osobno kasę,
    dodatkowo pobiera opłatę sądową i pcc dla skarbowego.

    Radzisz

  • 5. Data: 2005-07-05 16:11:30
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:dadii8$dsi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > >

    > Ceny notariuszy to tylko ceny maksymalne. Zawsze mozna negocjowac - to
    dziadostwo prawnicze (chodzi o korporacje) na cale

    podaj namiar do wylamanego notariusza :)
    z checia skorzystam z jego uslug...
    pozdro:)