    From: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplaty notarialne.
    Date: Wed, 15 Jun 2005 12:57:23 +0200

    Slayer napisał(a), dnia 15-06-05 12:19 co następuje:

    > a ta "tylko taxa" jest mniej więcej w wysokości PCC,VAT itd razem
    > wziętych...
    nie mówię że notariusze źle zarabiają, ponieważ to jest baaardzo dobrze
    płatna praca.
    Nie dajmy się jednak zwariować, przy nieruchomości za 200.000 zł pcc to
    4.000 zł, taksa 1.800 zł, vat od taksy 396 zł, opłata sądowa 2.300 zł.
    Dodaj pcc, vat i opłatę sądową i dopiero porównaj taksę do reszty opłat.
    Jak dla mnie to nie wychodzi "mniej więcej w wysokości". Oczywiście 1800
    zł za maks. 2 godziny pracy to super wynagrodzenie.

    Radzisz