  • Data: 2005-06-15 11:09:40
    Temat: Re: Oplaty notarialne.
    Od: "Slayer" <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radzisz" <n...@l...spamu.invalid.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dajmy się jednak zwariować, przy nieruchomości za 200.000 zł pcc to
    > 4.000 zł, taksa 1.800 zł, vat od taksy 396 zł, opłata sądowa 2.300 zł.
    > Dodaj pcc, vat i opłatę sądową i dopiero porównaj taksę do reszty opłat.
    > Jak dla mnie to nie wychodzi "mniej więcej w wysokości". Oczywiście 1800
    > zł za maks. 2 godziny pracy to super wynagrodzenie.

    masz rację, troszkę przesadziłem...;-)
    no, ale w przypadku jak podatku nie ma, np. darowizna lokalu spełniająca
    wymagania określone w ustawie o podatku od spadków i darowizn, taxa się
    należy w normalnej wysokości ;-)
    więc jakby nie patrzył, średnia jest mniej więcej na poziomie pobieranych
    podatków :-) ale bez sensu takie dywagacje..