eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie › Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    From: AJot <z...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    Date: Thu, 6 Nov 2003 14:08:21 +0100

    > Obawiam się, że moje uwagi będą niezbyt konstruktywne i raczej
    > pesymistyczne. Wydaje mi się, że szanse uniknięcia zapłaty są nikłe.
    >
    > Może tylko coś takiego:
    > Cena za jaką twoi rodzice wykupili mieszkanie została ustalona na
    > postawie jakiejś wyceny. Wycena ta powinna uwzględniać stan dachu.
    > Jeśli uwzględniała to coż: twoi rodzice muszą uznać, że już wiedzą
    > dlaczego zapłacili tak tanio i że nic nie ma za darmo. Jeśli nie to
    > można próbować podważyć tamtą wycenę i żądać obniżenia ceny zakupu
    > mieszkania. Tylko, że przy stosowanych w niektórych miastach 90%
> [...]

    Cena mieszkania nie byla wysoka (ok 12 000 za 56m) ale wynikala wlasnie z
    preferencyjnych upustow dla mieszkancow tego budynku (taka byla wersja
    podczas podpisywania umowy).
    A w administracji oczywiscie odpowiadaja teraz, ze relatywnie niska cena
    wynikala wlasnie ze wzgledu na przewidywany w niedalekiej przyszlosci
    remont kapitalny dachu. :(
    Idac dalej tym tokiem myslenia administracji, mozna ocieplic caly budynek,
    odnowic generalnie klatki schodowe, wymienic wszystkim okna itd. Tylko kto
    za to zaplaci?
    Wychodzi na to, ze nie bedac wlascicielem mieszkania placili minimalnie
    wyzszy czynsz a pozbawieni byli tych wszystkich "urokow" posiadania
    wlasnego mieszkania. Na dzien dzisiejszy jak pisalem obawiaja sie, ze
    skoncza na ulicy :(

    Dziekuje za pierwsza wypowiedz. Czekam dalej na wypowiedzi.

    Pozdrawiam Adam Jancewicz

    --
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand
    binary, and those who don't ...