eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie › Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
  • Data: 2003-11-07 10:54:20
    Temat: Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    Od: AJot <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zostala ustanowiona odrebna wlasnosc lokalu? Jesli tak to mamy wpólnote
    > mieszkaniowa.
    > Co to jest owa "administracja"? Musisz wiecej napisac w czyich zasobach
    > jest owo mieszkanie.
    > Nie wyobrazam sobie aby ktos kazal komus placic takie kwoty z dnia na dzien.
    >
    > Marek

    Budynek sklada sie z 54 mieszkan. Ok. 15 mieszkancow wykupilo swoje
    mieszkania, wiec chyba nie jest to wspolnota mieszkaniowa.
    Piszac "administracja" mam na mysli tzw. ADM - administracja mieszkan z
    PGM.
    Oczywiscie ww. kwoty nikt nie kaze placic z dnia na dzien, jednakze na
    dzien dzisiejszy rodzice splacaja kredyt na zakup mieszkania, a tu szykuje
    sie nowy kredyt na remont dachu :( niewiele mniejszy od samej wartosci
    mieszkania.

    Pozdrawiam

    Adam Jancewicz

    --
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand
    binary, and those who don't ...