    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Date: Fri, 8 Aug 2008 18:47:46 +0000 (UTC)

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> Odpowiedz na
    news:x96onyve4vq3.15ack6dldye79$.dlg@40tude.net:

    > No właśnie czekam aż ktoś coś napisze, bo wcale nie jestem
    > przekonany że jednak nie traci...

    Własnie dziś to przerobiłem. Zamówiłem w sklepie internetowym kamere
    Praktica, potestowałem ją przez 7 dni, i dziś oddałem. Sklep początkowo robił
    problemy, meilowo upierał się że absolutnie nie, ale dzis po wizycie
    osobistej, właściciel przy mnie zadzwonił do Federacji Konsumentów, gdzie
    sympatyczny pan wytłumaczył, iż transakcja została zawarta po za siedzibą
    firmy, a to czy odbieram towar w sklepie, czy na marsie nie ma żadnego
    znaczenia. Pieniądze wróciły do mego portfela.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski