  • Data: 2008-07-31 16:29:10
    Temat: Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Od: Radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' pisze:

    > Może odwróćmy pytanie, jaki przepis nakazuje nabyć towar w sklepie X,
    > który -- w sumie -- oferuje go drożej niż Y?

    Chyba jednak nie trafione. Oczywiście nie ma takiego przepisu, mamy
    swobodę działalności gospodarczej i każdy ma prawo sprzedawać towary po
    jakiej cenie chce. Tak samo prawem konsumenta jest nie kupować droższych
    towarów. Ale niekupowanie nie oznacza że płacimy tylko za te składniki
    ceny jakie nam odpowiadają.

    Radek