  • Data: 2015-05-21 15:05:32
    Temat: Re: Opłata parkingowa - każda godzina inaczej
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-21 o 14:56, Liwiusz pisze:
    > Przecież to nie ma żadnego związku z różnicą cen poszczególnych godzin.
    Przy płaceniu w parkomacie faktycznie związku nie ma.
    Znakomita większość kierowców kupuje bilety parkingowe w urzędzie w
    kasie. Kasuje przez skreślenie odpowiednich okienek. Muszą mieć zatem
    komplet na "każdą okazję".
    DOdam, że płacąc za 1 godzinę biletem, gdy się okaże, że muszę zostać
    dłużej, a nie mam biletu za 2,20 to nie mogę skasować kolejnego za 2,00
    (ani nawet 2x2,00) ani nie mogę dokupić drugiej godziny w parkomacie, bo
    ten nie ma takiej opcji.
    Jacek