    From: "Mustad" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opieka nad rodzicami
    Date: Thu, 28 Sep 2006 08:31:39 +0200

    To że zięć nie chce pomóc to wiem od sąsiada który przychodził podnieść
    matkę jak się przewróciła w mieszkaniu bo sama nie może. Cofniecie darowizny
    byłoby rozwiązaniem ale jak wiem tego nie zrobi, właściwie nic nie zrobi i
    będzie czekać ostatecznego dnia sadnego.
    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz Musiał

    wiadomości news:nqequ3-p67.ln1@ncc1701.lechistan.com...