    From: "Mustad" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opieka nad rodzicami
    Date: Wed, 27 Sep 2006 15:56:27 +0200

    Dzięki za odpowiedź, darowizna dana chyba w 2000 roku, ale od tego czasu
    budynek uległ znacznej zmianie, zainwestowali, ale nadal wykorzystują
    rodziców, np.będąc zameldowanym u nich gdyż cały budynek jest przez ich
    niewiedzę oddany na działalność gospodarczą. To że darowizna była dana córce
    to bym nie ruszał, ale że była dana zięciowi, który nawet nie odbiera
    telefonów np. w nagłej potrzebie starych rodziców.

    Tadeusz
    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:efdtga$21g$2@inews.gazeta.pl...