    Date: Thu, 31 May 2007 08:58:52 +0200
    From: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Operator nie dotrzymał umowy, co mi wolno?

    witek napisał(a):
    > Nie masz szans.
    > Należało skorygować nazwę firmy i złożyć reklamację co do naliczania opłat.
    > Teraz reklamować ciągle możesz, zwrot kasy dostaniesz, ale kara za zerwanie
    > umowy i tak będzie.
    > Następnym razem trzeba czytać co się podpisuje.

    Nie wziales pod uwage, ze odmawiajac prawa do reklamacji, Plus tym samym
    przyznal Ewie, ze jej firma nie jest abonentem (ze wzgledu na bledne
    dane - to ich wlasna interpretacja). Skoro wiec ta firma jako abonent
    nie moze skladac reklamacji, to czy jest w ogole klientem? Czy umowa
    byla zawarta (MZ Plus wypowiedzial sie, ze nie). Czy reklamacja byla w
    ogole skuteczna? Podobnie jak wypowiedzenie umowy? MZ tez nie, co Plus
    rowniez przyznal.

    Pozdrawiam,

    Andrzej