    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okradziony przez sprzedawce.
    Date: Mon, 5 Jun 2006 18:41:14 +0200

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    news:e5viv1$arh$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > to jeszcze napisz w którym miejscu pierwszego posta napisał jednoznacznie,
    > że nie autoryzował drugiej transakcji

    Uważasz, że można przez pomyłkę, po skasowaniu kwoty X, przez pomyłkę
    przejechać jeszcze raz kartą tak, aby była to osobna transkacja i nie
    zauważyć tego?

    Bo w każdej innej sytuacji, gdy się zauważy, że przez pomyłkę się wklepało
    kwotę o 100 PLN mniejszą, to chyba się mówi klientowi "Ups! Pardon, nabiłam
    o 100 PLN za mało, to teraz pobiorę z Pani karty te 100 PLN jako osobną
    transakcję" czyż nie?

    Nie da się "przez pomyłkę" zrobić dodatkowej transakcji. Przez pomyłkę to
    można wstukać kwotę wyższą lub niższą.

    pozdr

    Monika