  • Data: 2003-10-12 19:12:06
    Temat: Re: Okazywanie dowodu osobistego
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast karalne jest zatrzymywanie dowod np. jako zastaw
    > (Art. 55 ustawy o dowodach... " kto [..] zatrzymuje cudzy dowód
    > osobisty [..] podlega karze ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo
    > karze grzywny")

    Nie tak dawno zaproponowałem obsłudze galeri dominikańskiej we wrocku że
    wylegitymuję się, byle tylko wydali mi zawartość szafki depozytowej. Pani z
    informacji zrozumiała to jako danie dowodu w zastaw i tak negocjowała z
    kierownikiem ochrony - ale kiedy już się zgodził, to zostawiłem tylko leg.
    stud.
    Żeby było śmieszniej, ochroniarz który otwierał mi szafkę, zapytał się którą
    ma otworzyć i nie sprawdził co było w pakunku który zabrałem ;)
    Czyli lepiej nie zostawiać tam nic wartościowego :P
    Na drugi dzień oddałem kluczyk i leg mi zwrócili.

    Pozdr