  • Data: 2003-10-15 22:05:32
    Temat: Re: Okazywanie dowodu osobistego
    Od: "ben" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja natomiast zastanawiam się nad jedną sprawą (pomijam tu wyjątkowość dowodów
    osobistych). Jeżeli np. prowadzę salon gier i mam takie widzimisię, że
    wpuszczam tylko takich gości, którzy przy wejściu zostawią jakiś dokument - to
    nie mogę? Przecież to ja ustalam na jakich warunkach można wchodzić do mojego
    lokalu. Nikogo nie zmuszam. Czy więc władze uczelni (zakładam, że uczelnia jest
    właścicielem akademika) nie może wprowadzić analogicznych wymagań wobec gości?

    Ben