  • Data: 2007-04-03 08:53:06
    Temat: Re: Ojciec odpisał całą ziemię na brata....
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Apr 2007 23:18:34 -0500, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >A jesteś pewien tego co piszesz?

    mandatu czy robienia co sie chce ze swoja wlasnoscia?
    bo jesli nie jestem ograniczony prawnie (choroba umyslowa,
    ubezwlasnowolnienie i tym podobne) to moge robic co chce ze swoja
    wlasnoscia ( o ile nie gryzie sie to z innymi przepisami typu "nie
    wolno wyrzucac elektroniki do smietnika").

    pozdarwiam,
    Cyb