    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec ma kochanke.
    Date: Sat, 25 Feb 2006 23:53:12 +0100

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1140905598.654920.118540@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    > natknalem sie na podejrzane smsy, jakie byly w pamieci telefonu ojca,
    > pozniej przeczytalem jego maile i tam znalazlem najpierw jeden, potem
    > drugi, liscik

    Nie wiesz, ze cudzych listów sie nie czyta?

    > Oczywiscie mam zamiar o wszystkim powiedziec mamie

    Oczywiscie.

    > Ja w kazdym
    > razie bede za tym optowal

    A co ty masz tam do optowania, skoro to malzenstwo twoich rodzicow nie
    twoje?

    >Mam zamiar calkowicie
    > zerwac z nim kontakt.

    Ty? A skąd mysl, ze po tym on będzie chcial w ogole z toba utrzymywac
    kontakt?

    > Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny.

    Nie wtrącać sie do malzenstwa swoich rodzicow, bo nie wiesz jak ono naprawdę
    wyglada. moze twoja mama wie o wszystkim, moze jakis czas temu tak ustalili,
    a dla dobra dzieci i 'co ludzie powiedza" utrzymuja pozory rodziny? Jesli
    nie, to zostaje jeszcze zasada - czego oczy nie widzą, tego sercu nie zal.
    Nie wtracaj sie do tego, bo być może najwieksza krzywde zrobisz mamie

    HaNkA