    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec ma kochanke.
    Date: Sat, 25 Feb 2006 23:42:45 +0100

    p...@g...com napisał(a):

    > Oczywiscie mam zamiar o wszystkim powiedziec mamie i ujawnic wszystko,
    > co odkrylem. Jestem przekonany, ze dojdzie do rozwodu. Ja w kazdym
    > razie bede za tym optowal, tym bardziej, ze ojciec ma juz kilka
    > grzechow na sumieniu (wiem, ze kilka razy w ciagu malzenstwa podnosl
    > reke na mame).
    >
    > I tutaj mam kilka pytan natury prawnej. Ja studiuje, moja mama jest
    > nauczycielka. Obecnie ojciec jest ta osoba, ktora glownie utrzymuje
    > nasza rodzine i wlasciwie to dzieki niemu dosyc dobrze sie nam powodzi.
    > Jak w razie rozwodu bedzie wygladala sprawa alimentow? Na jakie
> [...]

    Myślę że nie tylko czujesz sie jak idiota, ale jesteś idiotą.
    To nie jest dobry pomysł wtrącać się między rodziców, namawiać ich lub
    nie do rozwodu, zrywać z ojcem kontakt dlatego że ma kochankę. no i
    przeliczać rozwód na pieniądze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"