  • Data: 2004-04-13 12:20:24
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości 4

    > Owszem moze. Oczywistosc ta dotyczy co prawda tylko tego kawalka sieci,
    > ktory moge zbadac (co zostalo zaznaczone), jednak takie sa smutne
    > realia.

    Co z tego ze mozesz sobie to zbadac?? Ja tez moge sobie zbadac ile
    samochodow jezdzi przez godzine po danej ulicy ale szczerze mowiac nikogo
    nie bedzie to obchodzic a ty swoje nielegalne badania (jesli sa legalne to
    prosze podaj podstawe prawna) mozesz robic sam dla siebie (nie wiem po co,
    ale pewnie Ci sie nudzi jak kazdemu adminowi w pracy) i nawet pies z kulawa
    lapa sie tym nie zainteresuje bo nie sa to dowody

    I ciekawe dlaczego duza czesc adminow w godzinach pracy siedzi i sciaga
    mnostwo filmow. Czyzby mieli dostep do szybkiego lacza?? Czyzby mieli za
    duzo czasu i sie nudzili??

    Pozdrawiam
    Jacek