  • Data: 2005-12-25 13:08:44
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:43ae9178@news.home.net.pl...

    > MegaROTFL

    Ta tak. Oczywiscie.

    > Moje wypowiedzi były główne cytatami z obowiązujących przepisów.

    A na tej stronie to byly jakies bajki?
    Nadal Twoje slowo przeciw ich.

    A tak calkowicie abstrachujac od wszystkiego co tu zostalo napisane -
    wlasnie przyszlo mi cos do glowy.
    1. Dwa wykluczajace sie znaki (wiem wiem... malunek slonia)...
    2. Kawalek dalej radar.
    Czy to nie wyglada jak swiadomie zastawiona na kierowcow pulapka? Zeby
    wyciagac od nich pieniadze?
    Ciekawe czy jakies organa scigania nie powinny sie tym zainteresowac.