  • Data: 2005-12-25 13:31:02
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Dec 2005 13:29:53 +0100, Ajgor napisał(a):

    > O tym na kursie nie bylo. Ale BYLO ze poziome maja pierwszenstwo.
    > Dopatrujesz sie logiki u Polskich prawodawcow?
    > Gratuluje optymizmu :)

    Mam nadzieję, że wyrzucili Cię z egzaminu i prawa jazdy nie masz. Bo prawo
    mówi, że: "6. Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe ostrzegawcze
    lub zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych znaków pionowych." Czyli są
    wtórne. Obowiązują pionowe, a poziome je tylko uzupełniają. Na kursie,
    który ukończyłem i zdałem egzamin tak było. Treść rozporządzenia:

    http://eduseek.interklasa.pl/multimedia/znaki/znakid
    rogowe/znaki/ustawa.htm

    Poczytaj sobie.

    --