    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <i...@4...net>
    <605043ce$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6051a716$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60523883$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <60523f82$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <6052445b$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <605253b6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <605256b6$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ograniczenie operacji
    Date: Thu, 18 Mar 2021 09:52:42 +0100

    dyskusyjnych:605256b6$0$550$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 20:08, J.F. pisze:

    >Nie sądzę. U włochów było cieplej.

    No i u Wlochow podobnie
    https://covid19.who.int/region/euro/country/it

    Pierwsza fala, zanik na lato, druga fala od pazdziernika, teraz
    trzecia fala.

    Wez jeszcze pod uwage, ze Wlochy mialy rok temu centrum w jednym
    regionie, izolacje ... a potem mogli rozprzestrzenic na reszte i teraz
    sie msci.

    A poza tym ... albo wirus oslabl, albo oni tez mieli problemy z
    testowaniem - bo w listopadzie zgonow tyle samo co w 1 fali, a
    zachorowan wielokrotnie wiecej.

    >IMHO w lato spędzaliśmy czas na świeżym powietrzy a tam ciężko się
    >zarazić jak sobie nie kaszlesz na wzajem w twarz.

    Kto pracowal w sklepie, ten pewnie nadal pracuje.
    Kto pracowal w fabryce - moze mial urlop, ale przeciez nie cale 2
    miesiace.

    >Od władzy to bym oczekiwał w takiej sytuacji więcej. Tym bardziej od
    >takiej która wszędzie się wpierdala zamiast nie przeszkadzać i to
    >jeszcze z przymiotnikiem narodowy na gębie.

    Ale co mieli robic, gdy statystyka pokazuje, ze pandemia przechodzi.
    No i przeciez robili - np respiratory kupili w trybie pilnym :-P

    I np monitorowali sytuacje u górnikow.

    >Być może tutaj jest pies pogrzebany...

    Byc moze.

    >Bez jaj, nigdy nie było kolejek na podjazdach z czasem oczekiwania w
    >godzinach (przy czym bliżej dziesiątek niż jedności).

    Kolejek nie, krazenie tak.

    https://www.rp.pl/Zdrowie/308039974-Do-kazdego-szpit
    ala-bedzie-okreslony-rejon-obowiazkowych-przyjec-pac
    jentow.html

    >A zwiedzałeś sor z perspektywy od strony podjazdu z potencjalnym
    >zagrożeniem życia?

    Nie - zwiedzalem od strony poczekalni.
    Np oczekiwanie na triage w godzinach ... no ale skoro siedzi, to
    zdrowy :-)

    >Więcej niż jesteś w stanie obsłużyć:P

    A wczesniej tez bylo za duzo, czy AMR jednak sypnela ? :-)

    >PIS zanim nie zaryzykował wcześniejszych wyborów. Dorn konkretnie?

    Moze i Dorn.
    W 2015 Dorn przeszedl do PO :-)

    >Już rozdają nakazy pracy przez kulsonów do domów.

    Nie otwierac, mowic, ze meza/zony/brata/siostry nie ma w domu :-)

    J.