    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <i...@4...net>
    <605043ce$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6051a716$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60523883$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <60523f82$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <6052445b$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ograniczenie operacji
    Date: Wed, 17 Mar 2021 20:08:36 +0100

    dyskusyjnych:6052445b$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 18:42, J.F. pisze:

    >Bo lockdown pomógł. To zasługa społeczenstwa, które potraktowało to
    >całkiem poważnie. Gdzieś tak do punktu z zamykaniem lasów - wtedy
    >zorientowali się że ktoś ssobie z nich żarty robi.

    I goracego lata?

    >Która to pierwsza? Ta z listopada, czy ta wcześniej co to w zasadzie
    >jej nie było?

    Ta sprzed roku, co sie teraz tak niska wydaje, jakby jej prawie nie
    bylo :-)

    >No to był czas na zorganizowanie tego co potem się okazało
    >niezorganizowane.

    Ale przez cale wakacje nie przeszkadzali.
    I dzieci puscili do szkol po wakacjach.

    >Tak - no chyba że okaże się że w miedzyczasie znikło 2000 łóźek gdzie
    >indziej:P A jak się system zawali i znów karetki będą po 8 godzin z
    >pacjentami jeździć, to przyznasz że to był tylko wałek?

    Ja tam nie wiem, ale o tych krazacych karetkach to szlysze od lat, i
    zadna wladza z tym nic nie robi.

    >Zobaczymy za tydzień. Obyś miał rację.

    >No ale to nie tworzy nowych medyków. Oni muszą zniknąć, żeby się
    >pojawić gdzie indziej.

    >Już odwołano. Znaczy zalecono odwołanie. Bo rząd wszystko "zaleca". W
    >razie czego powie, ze to nie oni.

    >W sumie trafne stwierdzenie. Być może należało przez pół roku choćby
    >tych mitycznych harcerzy z wotu przeszkolić. A może jednak lepiej
    >nie...

    Albo studentow z ostatniego roku medycyny, czy tych na stazu lekarskim

    >Oni tam nie biorą pod uwagę jak kto się znalazał tylko triage robią.

    Jakies takie rozne mam wrazenia ..

    >Moja teoria jest taka, że to nie respiratorów jest za dużo a medyków
    >za mało:(

    Ale respiratory jednak sa ? :-)

    >Branie w kamasze,

    kamasze pamietam, ale ktora to wladza?
    Zreszta kto wie, czy pomyslu nie odswieza ... jak szczyt przebije
    listopad :-)

    J.