    Subject: Re: Ograniczenie operacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <i...@4...net>
    <605043ce$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6051a716$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 17 Mar 2021 18:12:36 +0100

    W dniu 17.03.2021 o 07:52, J.F. pisze:

    > Tak mowiono, nie bez racji, ale ... ile Ci brakuje do emerytury ? :-)

    Jakiej emerytury?

    > Mlodszym tez sie zdarzylo umierac ... ale co proponujesz:
    >
    > -emerytow izolowac ?
    > -nic nie robic, ZUS odpocznie, mieszkania sie uwolnia ...

    Nic takiego nie napisałem. Napisałem, ze społeczenstwo ciężkim
    poświęceniem kupiło prawie 9 miesięcy zanim nad dupnęlo na
    "wypłaszczanie krzywej" i przygotowania, a tymczasem okazało się, że
    władza zamiast się przygotowywać była zajęta kradzieżą własną.

    > No ale jakos tak bylo.
    > Chyba, ze klamali w statystykach.

    No to albo było albo nie było. Skoro nie było, to w czym zdziwienie, że
    skoro władza twierdzi że wirusa nie ma, to ludzie się nim nie przejmują?

    > Ja tam nie wiem - moze cos wie, moze tylko z ostroznosci ... ale to nie
    > dowod, ze lozek brakuje.

    Wykres dostałeś - wrócimy do rozmowy za tydzień...

    > Bo zalezy jak liczyc - ilosciowo czy procentowo.

    Procentowo - tylko małe pominęli. Ot tak;)

    > Nie wolnych, tylko mozliwych do dostawienia.

    No to dostawiać...

    > Warszawa duze miasto. Jak sa dwa szpitale, to sie krocej lezy.
    > A moze warto miec mozliwosc dolozenia 2400 łozek, a nie tylko 1200 ..

    No to niech dostawiają... Ciekawe skąd personel wezmą.

    > No ale czy teraz jest jakos istonie inaczej, czy tylko, "dla
    > bezpieczenstwa pacjentow" wola ich trzymac w karetkach niz we wspolnej
    > poczekalni ?

    Jak przyjeżdzałeś w poważnym stanie to brali od ręki. Dlatego z
    pewspektywy korytarza nic się nie działo, bo jak to ujął mój znajomy co
    na sorach robi, jak siedzisz na korytarzu to w sumie masz szczęście.

    > Byc moze, ale mamy juz marzec, to moze i wydali.

    Może wydali, może okłamali. Domyślną opcją jest "okłamali".

    > Ale czemu mieliby wygadac, jakby im wydali 10 lat temu ?

    Bo to element reakcyjny. Wrogowie partii. Nie pamiętasz jak z nimi
    wojowali za porzedniego pisu?

    --
    Shrek