    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Date: Sat, 31 Jan 2009 23:11:48 +0100

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 22:58
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uom5z5pol60ql1@unk>):

    > Ale nie możesz re-licencjonować GTK na swoich warunkach, ono
    > zawsze będzie LGPL. Także Twoja licencja może dotyczyć tego
    > co dodasz, a GTK zostaje otwarte.

    No, ale mój produkt, nazwijmy go Tristan Debeściak 3.0, będzie zawierał w
    sobie 1% mojego wkładu i 99% GTK+. I całość [1] będę sprzedawał właśnie
    jako nieLGPL. O takiej sytuacji mówimy i w takiej kwestionujesz niewielki
    wkład kodu dodanego w całość.

    ja wiem, że to jest wszystko w jakiśtam sposób trudne, ale niestety taka
    uroda WO. Ciężko na nim zarabiać, a za co wynagrodzić robotników?

    [1] Tylko nie mów, że mogę osobno... Załóżmy, że dla wygody usera GTK jest w
    zestawie, tak jak np. w GIMPie czy Inkscape dla windowsów.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2