  • Date: Tue, 23 Nov 2010 12:27:25 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odzyskanie weksla in blanco od upad&#179;ej firmy

    W dniu 23.11.2010 11:45, Liwiusz pisze:

    > Weksel w formie elektronicznej? :) Obawiam się, że nikt tego weksla
    > tak intensywnie nie będzie szukał.

    Nie weksla - jego kopii, notatek, rejestrów dokumentów.

    A tak prywatnie - chodzi mi o straszak i zmobilizowanie chowającego
    weksel ;-> (po cichutku: komputery w ekspertyzie...)

    Oczywiście wymagałoby to dobrzej woli sądu/prokuratury.

    [ciach]

    > Miło jest dyskutować siedząc w kanapie, ale ludzie naprawdę mają z tym
    > problemy.

    Masz pomysł na lepsze podejście do tematu niż ten paragraf?

    Bo mi przychodzi do głowy np. zobowiązanie się do pokrycia wszelkich
    szkód spowodowanych wypełnieniem przez kogoś takiego "zgubionego"
    weksla... zabezpieczone wekslem ;-> Tylko jak kogoś do tego zmusić?