  • Data: 2008-04-14 09:56:37
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4007d5f0-8dfb-4d9b-b06c-63f39fe4f40b@f36g2000hs
    a.googlegroups.com...
    > doradził mi ten pargraf prawnik z innego forum prawniczego. Bo tutaj
    > to chyba nie prawników.

    Szczerze mowiąc jest to grupa dyskusyjna a nie biuro porad prawnych.
    Cokolwiek tu przeczytasz jest to wyłącznie prywatna opinia osoby piszącej.
    Chcesz porady? Pójdź do prawnika i mu zapłać.

    > Andrzej Lawa pisze na wszystkich możliwych
    > forach od seksu do militariów więc chyba nie jest prawnikiem.

    Muszę to zapisać i pokazać paru znajomym prawnikom :)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i