  • Data: 2008-04-14 18:25:28
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    chris pisze:
    > Andrzeju Lawa nie pomogłeś mi i nic nie wniosłeś do sprawy poza

    Rzetelna informacja to też pomoc. Czego oczekiwałeś? Że ktoś pojedzie
    torturami zmusić tamtego gościa do odsprzedaży działki po tej cenie, na
    jaką masz ochotę?

    > pseudofachowymi poradami więc mogłbyś się przestać wymądrzać?

    Wolny kraj - nie będzie mi rozkazywał jakiś chłopek-roztropek, który ma
    jeszcze pretensje, że mu ktoś chce z dobroci serca pomóc.

    > Zawiadomienie może złożyć równie dobrze ktoś z rodziny. Tak powiedział
    > prokurator. Wujek się nie skarży bo jest w szpitalu.

    Zawiadomienie złożyć może, tylko cały zarzut opiera się na wprowadzeniu
    w błąd ofiary oszustwa - i jak ofiara nie będzie chcieć zeznawać, albo
    będzie tylko powtarzać, że nie pamięta, to w najlepszym przypadku będzie
    umorzenie.

    Przez analogię: możesz być świadkiem gwałtu, ale jak ofiara gwałtu nie
    potwierdzi twoich zeznań, a sprawca będzie się upierać, że zgoda była i
    tylko oboje lubią ostry seks w dziwnych miejscach, to też nic z tego nie
    będzie.