    From: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwolanie od orzeczenia komisji lekarskiej
    Date: Fri, 26 Apr 2002 15:58:32 +0200

    Czternaście dni oznacza czternaście dni (z wyjątkiem, który opiszę). Dla
    przykładu: jeżeli otrzymałeś decyzję np. 2 kwietnia (ten dzień nie liczy się
    do terminu) to ostatnim dniem do wniesienia odwołania jest dzień 16
    kwietnia. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy ostatni dzień upływa w dniu wolnym od
    pracy, wtenczas ostatnim dniem jest pierwszy dzień roboczy. Do powyższego
    przykładu: gdyby 16 kwietnia przypadałoby w sobotę lub niedzielę, albo inny
    dzień wolny, to twoim ostatnim dniem byłby najbliższy roboczy, np.
    poniedziałek.
    Odwołanie wnosi się do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej za pośrednictwem
    Powiatowej Komisji Lekarskiej. Ten zapis miałeś w orzeczeniu komisji
    powiatowej.
    ______
    Jupaw

    Użytkownik "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl> napisał w