    From: "Baczek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwolac sie od wygranego "wyroku"
    Date: Thu, 16 Jul 2009 22:17:14 +0200

    > Teoretycznie w postępowaniu uproszczonym również sąd dzieli opłatę
    > sądową na 1/4 i 3/4. Jednakże nie wszystkie sądy tak robią. Stąd różnice.

    Tyle, ze ja juz w tym sadzie skladalem pozew i od razu bylo pisane o zwrocie
    30zł postępowania.
    Nie rozumiem tez tego podzialu.
    Jak przyjdzie klauzula wykonalnosci, to tam bedzie wpisana inna kwota
    kosztów, ktore pozwany mam mi zwrócic ?

    > Możesz napisać pismo, ale o tygodniowym terminie zwrotu bym zapomniał :)

    Oni (sad) w pismie o uzupelnienie braków napisali termin 7 dniowy. Ja im