  • Data: 2002-05-19 16:28:41
    Temat: Re: Odszkodowanie za potrącenie
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <M...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Troche to podobne do mojego wczesniejszego pytania.... Czyli
    odszkodowania
    > nalezy sie domagac od ubezpieczyciela MPK, ale dopiero po
    zakonczeniu
    > postepowania przeciw kierowcy o wykroczenie?

    Zgłosić się można wcześniej ale wypłata raczej po zakończeniu sprawy.

    Kto ustala kwote odszkodowania?

    Ubezpieczalnia.Możesz się nie zgodzić z wysokością odszkodowania i
    walczyć w sądzie.

    > I w jakiej formie domagac sie ubezpieczenia? Po prostu isc do nich i
    > grzecznie powiedziec, ze bardzo bym chcial, zeby mi zaplacili? :-)

    Wypełniasz formularz tak jak przy zgłoszeniu kolizji
    drogowej.Pracownik ubezpieczalni powie co należy dołączyć(swiadectwa
    lekarskie itp).

    Leszek