    From: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
    Date: Mon, 28 Jan 2002 10:51:16 +0100

    > Jak najbardziej zgadzam się z "przedpiszcą" ;)
    > Sam miałem podobne przypadki z tym, że od razu udałem się do sklepu i na
    > miejscu ustaliliśmy co jest nie tak - wszystko zależy jak zawsze od dobrej
    > woli sprzedawcy (i dlatego u nich kupuję ;).
    > Podane objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu PROCESORA (niedawno
    mnie
    > to spotkało) lub grafiki czy pamięci (urządzenia zewn. powodujące
    zwarcia -
    > najmniej prawdopodobne) zważywszy, że poprzednie płyty padały - mogły coś
> [...]
    Zaniosłem płytę+pamięć+procesor do sprzedawcy i razem doszliśmy do tego że
    najprawdopodobniej procesor palił płyty. Zresztą po włożeniu go do innej
    wogóle nie ruszył co świadczy o jego całkowitym padzie. Zrezygnowałem z
    odstąpienia od umowy ponieważ serwisant sam zaproponował mi że na czas
    przetrzymywania sprzętu w serwisie wypożyczy mi inny wtym tygodniu. Zasilacz
    raczej nie jest uszkodzony a także inne podzespoły bo na innej płycie
    głównej (troszeczke starszej) wszystko działa ok.W każdym razie ze sposobu
    załatwienia tej sprawy narazie jestem zadowolony.

    Wojek