    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od podpisania umowy ratalnej
    Date: Wed, 19 Nov 2008 08:10:55 +0100

    m...@g...com pisze:

    > Kupuje laptopa przez internet. Przeszedłem całą procedurą związaną z
    > udzieleniem kredytu ratalnego przez bank i mogę podjechać podpisać
    > umowę do lokalnej placówki. Okazało się że znalazły się pieniądze na
    > laptopa bez konieczności brania kredytu. Czy mogę odstąpić od
    > podpisania umowy? Jaki konsekwencji teraz i w przyszłości mogę się
    > spodziewać ze strony banku i w jaki sposób mam poprawnie odstąpić od
    > podpisania umowy?

    Dopóki nie podpisałeś umowy to nic nie musisz. Może Ci się regulamin nie
    spodobać, dowolny punkt w umowie. Ty decydujesz czy podpisujesz czy też nie.
    Dodatkowo możesz złożyć oświadczenie, że cofasz zgodę na przetwarzanie
    podanych danych osobowych (ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
    Co do przyszłości to teoretycznie nic cię nie powinno spotkać aczkolwiek
    różnie to może być jeśli kiedykolwiek chciałbyś coś od tego banku.
    Temat powinno jednak załatwić oświadczenie o którym wyżej pisałem.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855