  • 1. Data: 2005-02-03 15:12:10
    Temat: Odsetki w spółdzielni
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Spółdzielnia mieszkaniowa przysyła mi rachunki z różnymi opłatami
    eksploatacyjnymi (mieszkanie jest własnościowe). Na dole jest dopisek, że w
    przypadku nieterminowej płatności naliczają odsetki 5% miesięcznie (czyli
    60% rocznie). Czy spółdzielnia / zarząd spółdzielni może sobie dowolnie
    ustalać te odsetki? Jak można na nich wpłynąć, żeby te stawki były inne?

    P.

  • 2. Data: 2005-02-03 15:20:47
    Temat: Re: Odsetki w spółdzielni
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Paszczak wrote:

> [...]
    > miesięcznie (czyli 60% rocznie). Czy spółdzielnia / zarząd spółdzielni
    > może sobie dowolnie ustalać te odsetki? Jak można na nich wpłynąć,

    Może jeśli jest to w statucie lub regulaminie wydanym zgodnie ze
    statutem

  • 3. Data: 2005-02-04 08:23:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Paszczak wrote:

    > Jak można na nich wpłynąć,
    > żeby te stawki były inne?

    Wybrać inny zarząd, zmienić statut, regulamin....