    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odsetki ustawowe.
    Date: 4 Jul 2004 17:26:06 +0200

    > Ciekawa teoria, ale coś mi w niej nie pasuje...

    skoro cos Ci nie pasuje to napisz co. ja pisze oczywiscie skrotami, ale
    moge mysl rozwinac. w momencie uznania roszczenia uznajesz "jakby od nowa"
    istnienie takiego roszczenia. uznajesz w dniu podpisania uznania, ze
    dlug istnieje, a skoro kazde uznanie dlugu przerywa bieg przedawnienia
    to nalezy uznac, ze uznanie dlugu po uplynieciu okresu przedawnienia
    rodzi taki skutek, ze biegnie nowy okres przedawnienia skoro mamy
    nowe powstanie (poprzez uznanie) dlugu.

    wszystko zalezy od rodzaju dlugu.

    pozdr.
    marcin