    From: "Don_Tabasco" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odsetki od zaległości w czynszu
    Date: Thu, 20 Jan 2005 23:18:32 +0100

    Witam

    Gadaj ze spółdzielnią . Szkoda ze wczesniej nie rozmawiałes w spółdzielniach
    czesto ida na rękę.
    Jak dłużej bedziesz sie szarpac to i tak przegrasz a wtedy ich radca bedzie
    chciał koszty ( to krwiopijcy). Byłem 4 lata w Radzie Nadzorczej SM i
    prowadziłem Komisje Rewizyjna , gdzie często rozpatrywałem podobne podania.
    Uzasadnij dlaczego tak długo nie płaciłes i wyjaśnij skąd wziąłes nagle tyle
    pieniedzy , bo pomysla ze miałes kase a specjalnie nie płaciłes . BIURWY
    mają swoją opinie na temat takich jak ty, wiec musisz ładnie przekonac.
    Nastepnych razem płac ile masz . Wpłacając pisz ze za wode - zeby nie było
    ze za darmoche media ciagniesz

    Pisze wam tak jak tam rozumują - oni myslą innaczej