  • Data: 2006-12-05 19:16:19
    Temat: Re: Odrzucenie sprzeciwu z powodu braków formalnych
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ketchups napisał(a):

    > Pytania :)
    >
    > Czy postanowienie jest "prawomocne" skoro uzasadnienie zawiera blad??

    Jest skuteczne, prawomocne będzie jak go nie zaskarżysz.

    > Czy jest jakas mozliwosc sensownego odwolania sie/zazalenia od
    > odrzucenia sprzeciwu?

    Według mnie nie masz innej możliwości jak złożyć zażalenie. Jakieś tam
    szanse masz, jeśli wezwanie sądu do uzupełnienia braków formalnych nie
    było precyzyjne. Ale jeśli było takie rzeczywiście takie jak w
    uzasadnieniu postanowienia, to możesz sobie darować zażalenie i zbierać
    pieniądze na zapłatę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam