  • 1. Data: 2002-05-29 20:50:54
    Temat: Odprawa a dzialalnosc gosp.
    Od: Deptak <d...@i...pl>

    Witam,

    od paru miesiecy prowadze wlasna DG. Rownoczesnie bylem zatrudniony w
    pewnej firmie na umowe na czas nieokreslony.
    Dostalem niedawno wypowiedzenie i w zwiazku z tym mam pytanie:

    czy przysluguje mi odprawa mimo, ze prowadze dzialalnosc?

    Jesli nie, to kiedy moge zawiesic (i czy musze) dzialalnosc, aby taka
    odprawe uzyskac.

    z gory dziekuje
    pozdrawiam
    Deptak

  • 2. Data: 2002-05-29 21:15:14
    Temat: Re: Odprawa a dzialalnosc gosp.
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Deptak" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czy przysluguje mi odprawa mimo, ze prowadze dzialalnosc?

    Właśnie dlatego Ci nie przysługuje.

    http://www.pip.gov.pl/prewen/publikacje/kolej/c8.htm

    Odprawa pieniężna nie przysługuje jednak pracownikowi:
    a.. prowadzącemu działalność gospodarczą na własny rachunek,

    Kotewka
    k...@w...pl