    From: "Robert B." <r...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność żony za długi zmarłego męża
    Date: Wed, 15 Jun 2005 11:29:39 +0200
    Sender: r...@o...pl@212.33.95.161

    On Wed, 15 Jun 2005 08:33:07 +0200, jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    wrote:

    > Właśnie to napisałem. Niezależnie od tego jak się będzie miała wartość
    > "aktywów" spadku do zadłużenia będziemy ubożsi o wynagrodzenie
    > komornika.

    OK. Czyli rozumiem z tych wszystkich wypowiedzi (dzięki za odzew),
    że zdecydowanie najlepszym wyjściem jest odrzucenie spadku?
    Podkreślam, że aktywów należących wyłącznie do zmarłego męża nie ma
    żadnych,
    natomiast długi są.
    Mam jeszcze takie pytanie: czy fakt, że żona pobrała pieniądze z
    ubezpieczenia po śmierci
    męża, które w całości zostały wydane na:
    1. Koszty pogrzebu.
    2. Spłatę części długów,
    ma jakiś wpływ na możliwość odrzucenia spadku w tej chwili?

    --
    Pozdrowienia,
    Robert B.