    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Date: Tue, 22 Nov 2022 13:08:31 +0100
    <tlggq8$5ef$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Mon, 21 Nov 2022 19:42:16 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    en-we-wroclawiu-9-zatrzymanych-osob-uslyszalo-zarzut
    y-min-znecania-sie-i-pobicia-ze-skutkiem-smiertelnym
    /ar/c1-15840683

    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
    ku-dni/ar/c1-15993179
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
    ku-dni/ar/c1-15993179

    ezwien-czeka-kontrola-NIK,113968,2.html

    > Jeszcze jakąś oleśnicę kojarzę i pamiętam że kilka pomnijeszych spraw w
    > okolicach wrocka.

    Olesnica nie Wroclaw :-)
    Podobnie Legnica, Lubin, Walbrzych itp.

    > Ostatnio dyskutowany co to niby umarł w szpitalu a
    > okazało się że chyba jednak wcześniej w czasie interwencji to nie u was?
    > Tak czy inaczej jakoś ten wrocław się w oczy rzuca a przemyśl, lublin
    > czy szczecin nie...

    Przemysl ma 60 tys mieszkancow, Lublin 340 tys, Szczecin 400tys,
    a Wroclaw 600. Z przyleglosciami troche wiecej.

    340 czy 400 to nie taka wielka roznica

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,266601
    17,to-kamery-w-komisariacie-ujawnily-pobicie-obywate
    la-ukrainy.html

    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/pobicie-w-kom
    isariacie-w-lublinie-policjant-uniewinniony,n,100024
    1068.html
    https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,28098985,d
    ziewieciu-policjantow-rzucilo-sie-na-pana-wojciecha-
    w-telefonie.html

    Duzo, mało, mniej, wiecej - trudno mi powiedziec.

    -sekcji-zwlok-dwoch-mezczyzn-zmarlych-w-izbie-wytrze
    zwien

    > Jak pisia to kłamie z założenia:P

    Niby tak, ale przeciez powtarza za rzecznikiem prokuratury :-)

    Ale chyba zaplacili ?

    J.