    From: Kamil <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za zle wykonana usluge
    Date: Thu, 27 Mar 2003 21:50:07 +0100

    lidmar wrote:

    > zlecenia (usługi ) czyli starannego działania - czyli: panie kochany,
    > starałem się pomalować, ale mi nie wyszło i dlatego płać pan kasę, bo mi się
    > należy ...

    o dzieło jest, ale to nie o to było pytanie. Moim zdaniem w
    sformułowaniu "o dzieło będące rzeczą ruchomą" chodzi o wykonanie takiej
    rzeczy (a nie o to, żeby przedmiotem umowy w sensie obiektu, na którym
    wykonywane sąd działania była rzecz ruchoma). Malowanie samochodu nie
    pasuje mi do tej definicji, odesłanie do ustawy ma sens gdy całość ma
    więcej wspólnego ze sprzedażą

    KG